Monday, October 10, 2016

Afganii, de Alexandru Vakulovski

Dragii mei prieteni sunt atat de incantata de aceasta experienta pe care, astazi am incheiat-o cu sufletul la gura!

Alexandru Vakulovski, multumesc pentru ca mi-ati facut cunostinta cu prietenii dvs. din Antonesti, jud. Tighina.
Cu Victor Pricop...Ivan Spatari... Mihail Malancea...Feodor Morar...Vasile Midrigan...Ivan Oprea...Stepan Gaidau...Serghei Bejenaru...Veaceslav Bojoanca...Anatolie Deleu...Valeriu Morari...
Imaginile publicate sunt atat de graitoare, mai ales daca ai citit cartea...asa le intelegi, le intelegi povestea, mesajul fortat tainuit, durerea, cruzimea...accepti, cumva, lipsa umanitatii, intelegi ce inseamna instinctul de supravietuire...am vazut in ele atat dedovsina cat si ucebka...
Anatolie Deleu, de exemplu, in mintea mea este un cumul de contraste...chipul sau este intr-o antonimie clara, precum cristalul, cu relatarile sale...
Despre Serghei Bejenaru ce sa mai zicem?
Sunt incantata de aceasta carte, de ce am descoperit in ea si simt ca am accesat o infima parte dintr-o realitate in fata careia ma predau pentru ca nu stiu cum si daca i-as putea face fata!
Multumesc! Multumesc! Multumesc, domnilor Alexandru, Mihail, doamnei Carmina, Humanitas si celor ce m-au primit cu atata caldura, altruism si...tot soarele din lume!

No comments:

Post a Comment